Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin Follow Me on Pinterest

12/02/2007

HAPPY BIRTHDAY DAD & gingerbread house!




So on Thursday was my dad's birthday, but he still wasn't really better. Still i prepared a breakfast, you never know ;) and i had some brownies for him. But after a short snack he was totally tired out again, so that he went back to bed for the rest of the day.
That's why madeline and i decided to make our gingerbread house! ANd how it looks like... it was so much fun!
We really went wild *juhuuuuuu*

7 comments:

  1. Hey ihr
    tut mir ja echt leid das es Frank nicht so gut ging an seinem Geburtstag. Aber sonst sieht es so aus als ob ihr ne gute zeit gehabt hättet. Ach übrigens bin im moment total Sex and the City süchtig. Ich hab mir nämlich die ersten drei Staffeln von Pia ausgeliehen und jetzt sitz ich andauernd mit meinem Lap top im Bett und schaue süchtig eine Folge nach der nächsten. Deswegen bin ich auch total neidisch das du da auf der Treppe saßt. naja muss ich nächstes jahr nachholen ;-) ach bei dem basketball spiel, war das spiel gegen Utah Jazz?? Das war nämlich mein Team so zu sagen.
    Machs gut Hugs and Kisses Pia

    ReplyDelete
  2. Taty, bitte bitte, das Bild ist unmöglich und gehört echt nicht dahin! Bitte.........

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/04/2007

    Schön das Du die Zeit ins Netz stellst. echt witzig. Und danke für die E- Mail hab mich super gefreut...
    Hast mir gefehlt -warst ja nicht im
    Netz.

    Deine Mama

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/04/2007

    Schön das Du die Zeit ins Netz stellst. echt witzig. Und danke für die E- Mail hab mich super gefreut...
    Hast mir gefehlt -warst ja nicht im
    Netz.

    Deine Mama

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/04/2007

    Schön das Du die Zeit ins Netz stellst. echt witzig. Und danke für die E- Mail hab mich super gefreut...
    Hast mir gefehlt -warst ja nicht im
    Netz.

    Deine Mama

    ReplyDelete
  6. What a great holiday to have your father visit and all the touring and shopping, shows, building, basketball, West Point. I hope he enjoyed himself as much as you enjoyed having him visit.

    ReplyDelete
  7. Chrissi2/04/2008

    Yeah I see it, i really do, there is a glas of nutella on the table ^^

    ReplyDelete